menusearch
avayeleyl.ir

امام جمعه شهرستان لنگرود بیان نمود

header
۱۴۰۳/۳/۱۴ دوشنبه
(0)
(0)
امام جمعه شهرستان لنگرود بیان نمود
امام جمعه شهرستان لنگرود بیان نمود

امام جمعه شهرستان لنگرود:

امام خمینی (ره) یک آرمان گرای واقع بین بوده است

 

 

همزمان با سالروز رحلت جانگداز و مَلکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقام قیام خونین ۱۵ خرداد مراسمی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مَهدی نَقوی امام جمعه محترم شهرستان لنگرود و مداحی کربلایی حسین جهش در مسجد شهدای شهر شلمان برگزار گردید.

 

فاطمه مشفق_ آوای لیل / امام جمعه شهرستان لنگرود در مراسم سالروز رحلت امام خمینی (ره) در مسجد شهدای شهر شلمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: زنده نگه داشتن نام و یاد امام راحل نه تنها محدود به چند سال بوده، بلکه تا ابد باید زنده نگه داشته شود تا راه و اهداف ایشان به آیندگان برسد.

 

حجت الاسلام و المسلمین نقوی امام جمعه شهرستان لنگرود افزود: امروزه دشمن سعی دارد در جمع جوانان،نخبگان،دانشجویان و اساتید با مطرح نمودن سوالی که امام راحل آرمان گرا بوده یا واقع گرا بوده، تفرقه بوجود آورد.

وی افزود: امام راحل یک آرمان گرای واقع بین بوده است.تمام ویژگی های امام در ذیل همین خصوصیت نهفته شده و این شخصیت واقعی امام راحل است.مردم شناسی،جامعه شناسی،سیاست مداری و دشمن شناسی نشان از واقع بینی امام راحل است.

امان جمعه شهرستان لنگرود دین اسلام را نیز یک دین آرمان گرا عنوان نمود و گفت: تمام پیامبران و امامان ما برای تحقق یک آرمان تاریخی، یعنی حکومت مطلق مستضعفان بر جهان آمده اند،تا این آرمان تاریخی را به واقعیت برسانند.

حجت الاسلام نقوی پیروزی انقلاب را معنای واقعی معجزه دانست و اظهار داشت: در شرایطی که تمام امکانات شرق و غرب در اختیار شاه بود،امام راحل با دستانی خالی ولی با دلی سرشار از ایمان و امید به پیروزی انقلاب به موفقیت رسید،و این موضوعی است که ما باید به جوانان و نسل های آینده برسانیم.

 

وی با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان کشورهای غربی در خصوص نسل کشی مردم بیگناه فلسطین گفت: اینکه انسانهای ازادی خواه در سراسر جهان در برابر نسل کشی مردم فلسطین به خیابان ها آمده اند نشان از انتشار پیام انقلاب اسلامی به تمام جهانیان بوده و امیدواریم بزودی زود با عنایت خداوند و هدایت مقام معظم رهبری به دست منجی عالم بشریت امام‌زمان عج الله برسد.

تصاویر
تصاویر
تصاویر
تصاویر
تصاویر
تصاویر
تصاویر
تصاویر