

.jpg)
📢 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود: عصر دیروز، در سالن اجتماعات شهرداری لنگرود، مراسم تجلیل از کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری با حضور شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهرداری برگزار گردید.
در این مراسم که با هدف قدردانی از تلاشهای بیوقفه و نقش کلیدی این عزیزان در حفظ پاکیزگی و زیبایی شهر صورت گرفت، مسئولان ارشد شهری ضمن ابراز سپاسگزاری از عملکرد مخلصانه کارگران، بر اهمیت جایگاه آنان در ساختار خدمات شهری تأکید کردند.
در ادامه این برنامه، از کارگران نمونه که در طول سال جاری خدمات شایانی ارائه داده بودند، تقدیر به عمل آمد و به ایشان لوح تقدیر اهدا شد. این حرکت، نشاندهنده توجه مدیریت شهری به حقوق معنوی و تلاشهای بیدریغ نیروهای عملیاتی در خط مقدم خدمت به شهروندان لنگرود است.
#اقتصاد_مقاومتی_درسایه_وحدت_ملی_وامنیت_ملی
#خبر_شهرداری





