menusearch
avayeleyl.ir

درجلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودسر عنوان شد

header
۱۴۰۲/۱۱/۵ پنج شنبه
(0)
(0)
درجلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودسر عنوان شد
درجلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رودسر عنوان شد

🔸🔹رضا محمد جانی در جلسه شورای آموزش و پرورش مطرح کرد/

آوای لیل /ثریا شعبانپور

 

حضور پر شور و اثر گذار در انتخابات اسفند ماه ضروری است🔹

جلسه قطبی شورای آموزش و پرورش شهرستان رودسر با مناطق چهارگانه با حضورحیدری فرماندار محترم و حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نوری امام جمعه شهرستان، بخشداران و اعضای شورای آموزش و پرورش و تعدادی از خبرنگاران صبح امروزدر سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان رودسر برگزار شد. رضا محمد جانی رئیس آموزش‌ و پرورش چابکسر در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:

انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیشرو داریم و وظیفه همه ما است تا کمک کنیم و حضوری پر شور و اثر گزار در انتخابات و سرنوشت کشورمان داشته باشیم.

ما اسامی رای اولی ها و کسانیکه برای اولین بار در انتخابات مجلس شورای اسلامی در چابکسرشرکت میکنند پویش رای اولی ها، تعداد آنها را معلوم کردیم.

محمد جانی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف داش آموزان در چابکسر اظهار داشت:

کار بسیار مهم آموزش و پرورش چابکسرجشن تکلیف معنوی دانش آموزان در منطقه انجام شد، جشنی شایسته و درخور برگزار ویک کاری ماندگار در جابکسر شد.

رئیس آموزش و پرورش چابکسر در ادامه این نشست با بیان اینکه در بحث کیفیت آموزش باید صادقانه به مردم گفته شود و بحث مطرح شدن کیفیت آموزش و پرورش و حل این چالش و همچنین در بحث املاک بلا استفاده بایستی از ظرفیت‌ها و فضاهااستفاده شود و ما در این مورد با چالش مواجه هستیم و خیلی هزینه‌بر، وقت گیر و ما را از رسالت اصلی باز می‌دارد.

انتهای خبر/