menusearch
avayeleyl.ir

فرماندار رودسر در یادواره شهدای تکاس تاکید نمود

header
۱۴۰۲/۳/۲۹ دوشنبه
(0)
(0)
فرماندار رودسر در یادواره شهدای تکاس تاکید نمود
فرماندار رودسر در یادواره شهدای تکاس تاکید نمود

 

فرمانداررودسردریادواره شهدای تکاس تاکیدکرد

لزوم تقویت امید و نشاط در جامعه رودسر

اختصاصی آوای لیل_/خدیجه بهره ور

 

یادواره شهدای روستای تکاس اشکوربرگزارشد. به گزارش آوای لیل.خدیجه بهره ور فرماندار رودسر روز جمعه در مراسم یادواره شهدای روستای تُکاس اشکور بخش رحیم آباد رودسر بر لزوم تقویت و زنده ماندن فرهنگ امید و نشاط در جامعه تاکید کرد و گفت: کسی حق ندارد در دل مردم التهاب و نگرانی ایجاد کند.

محمد رضا شهاب زاده التهاب و نگرانی را ترفند دشمن برای دور شدن ملت از نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر و افزود :آنها تلاش می‌کنند از طرق مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد مختلف بویژه اقتصادی ناکارامد جلوه دهند لذا باید در این زمینه هوشیار باشیم و فریب دشمنان را نخوریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم بازخوانی اندیشه ها و دستاوردهای امام راحل اشاره و اظهار کرد: بر همه ما فرض است این اندیشه ها و دستاوردها به بهترین شکل ممکن به نسل های کنونی منتقل شود.

فرماندار رودسر ادامه داد: امام راحل گفتمان اسلام ناب محمدی را احیا کرد و در برابر دو قدرت بزرگ شرق و غرب عرض اندام کرد.

شهاب زاده با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های چشمگیری در حوزه های مختلف بویژه علمی و فناوری داشته اضافه کرد: دشمنان به همین علت از پیشرفت کشورمان ناراحت هستند و در صدد هستند از طرق مختلف به انقلاب ضربه بزنند.

فرماندار رودسر همچنین به برخی مسائل و مشکلات منطقه اشکور بویژه روستای تکاس اشاره و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی اعتباری برای تامین آب و جاده این روستا منظور کنیم و انتظار داریم مردم نیز در این زمینه مشارکت کنند.