menusearch
avayeleyl.ir

نشست خبری بادفرمانده سپاه لنگرود بمناسبت هفته دفاع مقدس

header
۱۴۰۳/۶/۲۷ سه شنبه
(0)
(0)
نشست خبری بادفرمانده سپاه لنگرود بمناسبت هفته دفاع مقدس
نشست خبری بادفرمانده سپاه لنگرود بمناسبت هفته دفاع مقدس

برگزاری بیش از 290 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان لنگرود

 

اختصاصی اوای لیل: فاطمه مشفق/:در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس, نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنگرود با اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی برگزار گردید.

در این نشست سرهنگ پاسدار محمد مهرزاد, فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنگرود با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا 7مهر ماه به طول می‌انجامد، گفت: بیش از 290 برنامه با شعار سراسری " در راه فتح قله ایم" در سطح شهرستان لنگرود برگزار می‌گردد.

سرهنگ مهرزاد صاحبان اصلی هفته دفاع مقدس را خانواده های معظم شهدا،ایثارگران و جانبازان عنوان نمود و افزود: آغاز برنامه های هفته دفاع مقدس،دیدار با خانواده های محترم شهدا و گلباران مزار شهدا در شهر لنگرود و شهرهای تابعه خواهد بود.

 

وی در ادامه برگزاری مسابقات ورزشی,برگزاری حلقات صالحین با محوریت ایمان و اعتقادات, حضور در نمازجمعه با شرکت همه بسیجیان, رژه موتوری و خودرویی, حضور در مدارس با برپایی زنگ مدرسه, گلباران مزار شهدا, ویزیت رایگان, افتتاح پروژه های محرومیت زدایی,برگزاری مسابقات فرهنگی در سطح مساجد با محوریت حفظ و قرائت قرآن کریم, تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و...را بخشی از برنامه های این ایام معرفی نمود.

سرهنگ مهرزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لنگرود برپایی نمایشگاه‌های مختلف در قالب دست آوردهای انقلاب، یادواره های شهدا با هدف ترویج روحیه ایثارگران و شهادت،همایش و تجلیل از افسران جنگ نرم در امتداد دفاع مقدس، همایش و تجلیل از خانواده ها با موضوع جوانی جمعیت و ...را از جمله برنامه های ویژه در این هفته بر شمرد.

 

سرهنگ مهرزاد در پایان اظهار داشت: باید تلاش کرد تا با اجرای باکیفیت برنامه های هفته دفاع مقدس,قدمی هرچندکوچک در زنده نگاه داشتن دلاوری ها و رشادت های رزمندگان و شهیدان این مرز و بوم برداشت.

تصویر
تصویر