menusearch
avayeleyl.ir

پایان فصل با شکوه شمس آذر با برتری در سیرجان

header
۱۴۰۲/۲/۲۷ چهارشنبه
(0)
(0)
پایان فصل با شکوه شمس آذر با برتری در سیرجان
پایان فصل با شکوه شمس آذر با برتری در سیرجان

به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین ؛ هفته سی و سوم مسابقات لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور در حالی لحظاتی قبل با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد که تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان میهمان آرمان گهر بود.

 

شاگردان سعید دقیقی دراین بازی علیرغم این که درنیمه نخست با یک گل از حریف سیرجانی خود عقب افتادند، اما در نیمه دوم بازگشتی جانانه به زمین بازی داشتند و موفق شدند با زدن دو گل این بازی را در نهایت با نتیجه 2-1 به سود خود به پایان برسانند.

 

گل های شمس آذر را در این بازی به مانند بازی قبل مقابل خلیج فارس ماهشهر پوریا سرآبادانی و رحمان جعفری در دقایق 50 و 87 به ثمر رساندند.

شاگردان سعید دقیقی که پیش از این صعود به لیگ برتر و جشن قهرمانی خود را در مسابقات لیگ برپا کرده بودند، با پیروزی در این بازی نشان دادند که از آمادگی ذهنی بالا و عطش فوق العاده ای برای پیروزی و رکوردزنی در لیگ یک برخوردار بودند.

 

نماینده فوتبال استان با برتری در بازی امروز مقابل آرمان گهر سیرجان در جدول رده بندی 70 امتیازی شد و رکوردی جاودانه را در لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور خلق کرد.

 

شمس آذر با کسب بیست و یک پیروزی، هفت تساوی و قبول چهار شکست و با آمار خیره کننده 67 گل زده بهترین خط حمله لیگ یک را هم به خود اختصاص داد.

 

پس از نماینده استان استقلال خوزستان با کسب 54 و شانزده امتیاز اختلاف در جایگاه دوم ایستاده و تیم های سایپا، فجر سپاسی شیراز و خیبر خرم آباد در جایگاه های دوم تا پنجم جدول رده بندی قرار دارند.