menusearch
avayeleyl.ir

پروژه های آبفا ی شهرستان لنگرود با حضور فرماندار به بهره برداری رسید

header
۱۴۰۲/۱۱/۱۹ پنج شنبه
(0)
(0)
پروژه های آبفا ی شهرستان لنگرود با حضور فرماندار به بهره برداری رسید
پروژه های آبفا ی شهرستان لنگرود با حضور فرماندار به بهره برداری  رسید

افتتاح پروژه های ابفا شهرستان لنگرود در يوم الله دهه فجر

همزمان با یوم الله دهه فجر پروژه های ابفا شهرستان لنگرود با حضور فرماندار شهرستان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از مسئولین و مردم بصورت متمرکز در روستای پلت کله افتتاح شد.

آوای لیل: فاطمه مشفق/ در این مراسم مدیر شبکه ابفا شهرستان لنگرود ضمن تبریک یوم الله دهه فجر گفت: خدا را شاکریم که با تلاش مجموعه ابفا شهرستان توانستیم فاز اول پروژه اصلاح و توسعه شبکه های روستایی با هدف محرومیت زدایی را به متراژ ۵۰ کیلومتر به بهره برداری برسانیم.

رحیمی پور مدیر شبکه ابفاشهرستان لنگرود افزود: اعتبار این پروژه در فاز اول ۵۰ میلیارد تومان بوده که روستاهای پلت کله، خالکیاسر، پاپکیاده(بالا_پایین_میان محله)، دریاسر، فتیده، کوشالشاد، سلوش،کیاگهان، گلسفید، گالشکلام، خراطمحله، دریاسر و پایین قاضی محله از بخش مرکزی شهرستان لنگرود را تحت پوشش قرار داده است.

وی اظهار داشت: از آنجا که شبکه لوله کشی این روستاها در سال ۱۳۸۴ انجام گرفته،از ظرفیت مناسبی برخوردار نبوده و این روستاها همواره با قطعی و افت فشار آب مواجه بوده اند که با انجام این پروژه با پیمانکاری قرارگاه خاتم الانبیا مسیر جدیدی تعبیه و با اتصال به آب تصفیه خانه سنگر از آبی سالم برخوردار شده اند.

مدیر شبکه ابفاشهرستان لنگرود اجرای عملیات برق رسانی و ایستگاه پمپاژ پرشکوه با اعتبار ۱ میلیارد تومان را از دیگر پروژه های افتتاح شده در این ایام برشمرد.

فرماندار شهرستان لنگرود نیز ضمن قدردانی از مجموعه ابفاشهرستان لنگرود جهت اقدامات خوبشان گفت: خدا را شاکریم که تنها در دو سال و نیم گذشته از دولت دکتر رئیسی شاهد افتتاح ۳۵۰۰ پروژه با اشتغالزایی ۱۳۰۰ نفر در شهرستان لنگرود بوده ایم.

جلالی فرماندار شهرستان لنگرود به افتتاح فاز اول بندر گردشگری چاف و چمخاله با اعتبار ۴۲۰ میلیارد تومان در روزهای آتی اشاره کرد و گفت: این پروژه بزرگ یکی از پروژه های شاخص شهرستان است که یقینا پس از افتتاح و بهره برداری، باعث تحولات شگرفی در راستای اشتغالزایی و گردشگری شهرستان خو اهد بود.

جلالی پیش رو داشتن دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در روز ۱۱ اسفند را دو امر مهم در کشور دانست و اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی ایران درصدد هستند تا از طرق مختلف مشارکت مردم را برای حضور در پای صندوق های رای کمرنگ سازند. هرچه حضور ما در صحنه بیشتر و پرشورتر باشد مثل همیشه حربه دشمن با شکست مواجه و سرافکنده تر خواهند شد.

 عکس
عکس
 عکس
عکس