menusearch
avayeleyl.ir

پیام رئیس شورای شهر رشت بمناسبت هفته نیرو انتظامی

header
۱۴۰۳/۷/۱۳ جمعه
(0)
(0)
پیام رئیس شورای شهر رشت بمناسبت هفته نیرو انتظامی
پیام رئیس شورای شهر رشت بمناسبت هفته نیرو انتظامی

 

پیام محمد حسین واثق کارگرنیا  رئیس شورای شهر رشت بمناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

 

آوای لیل ::فرزندان ایران اسلامی در لباس سبز رنگ نیروی انتظامی همواره ثابت کردند که دغدغه ای به غیر از تامین امنیت و آسایش مردم ندارند و با هر فرد یا گروهی که بخواهند برای امنیت مردم و کشور ایجاد مزاحمت و ناامنی کنند به شدت برخورد خواهند کرد.

 

به گزارش اوای لیل به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت ؛ هفته نیروی انتظامی یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی های دلاور مردان و شیرزنانی است که شبانه روز در لباس مقدس و پُر افتخار نیروی انتظامی مشغول خدمت هستند.

 

نیروهای انتظامی الحق و والانصاف سالهاست پس از تشکیل این نهاد، خاضعانه و متعهدانه جان خود را در کف دست گرفته تا از آرامش و امنیت مردم و کشور دفاع کنند و در این راه مقدس بارها جان عزیز خود را نثار کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

فرزندان ایران اسلامی در لباس سبز رنگ نیروی انتظامی همواره ثابت کردند که دغدغه ای به غیر از تامین امنیت و آسایش مردم ندارند و با هر فرد یا گروهی که بخواهند برای امنیت مردم و کشور ایجاد مزاحمت و ناامنی کنند به شدت برخورد خواهند کرد.

 

هفته نیروی انتظامی را به تمامی فرزندان ایران اسلامی که در این لباس پُرافتخار مشغول خدمت و تلاش هستند و همه عزیزانی که پس از سالها خدمت در این جایگاه مقدس به کسوت بازنشستگی نائل آمدند، تبریک عرض می‌نمایم و امیدوارم سبز جامگان نیروی مقتدر انتظامی همواره در سایه عنایات پروردگار متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) در انجام ماموریت های محوله و حفظ امنیت و اقتدار کشور و ملت سربلند و پیروز و سلامت باشند.

 

محمد حسین واثق کارگرنیا

رئیس شورای اسلامی شهر رشت