menusearch
avayeleyl.ir

طرح اتصال بین مدارس و مساجد اجرا می‌شود

header
۱۴۰۲/۷/۳۰ یکشنبه
(0)
(0)
طرح اتصال بین مدارس و مساجد اجرا می‌شود
طرح اتصال بین مدارس و مساجد اجرا می‌شود

فرماندار شهرستان آبیک:

 

طرح اتصال بین مدارس و مساجد اجرا می‌شود

 

 

فرماندار آبیک گفت: دشمن تمام وقت تلاش می‌کند مردم را از دین جدا کند، باید تمام ظرفیت های موجود بویژه ظرفیت بنیان خانواده را به کمک ظرفیت های دولتی آورد تا در مقابل دشمن ایستادگی و از دین پاسداری کنیم.

 

💢به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین،با ریاست حجت اله مددخانی فرماندار آبیک و با حضور رمضانی امام جمعه موقت آبیک، مدیران و نمایندگان دستگاههای ذیربط و معتمدین، ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان در محل آموزش و پرورش برگزار شد.

 

حجت اله مددخانی فرماندار آبیک در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، ضمن تاکید بر این موضوع که تغییر ضائقه ها خطرناک است، تصریح کرد: دشمن تمام وقت تلاش می‌کند مردم را از دین جدا کند، باید تمام ظرفیت های موجود بویژه ظرفیت بنیان خانواده را به کمک ظرفیت های دولتی آورد تا در مقابل دشمن ایستادگی و از دین پاسداری کنیم.

 

ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش با دستور جلسه و محوریت اجرای طرح های نماد ( نظام مراقبت اجتماعی و دانش آموزی)، طرح مدام ( تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب)، اردوهای دانش آموزی و راهیان نور، پخش فیلم در رده سنی دانش آموزی، آموزش مدیران،برگزاری نماز جماعت در مدارس و شرکت دانش آموزان در نماز جمعه برگزار شد.