menusearch
avayeleyl.ir

در هفته دولت ۶۱ پروژه به بهره برداری ‌رسید

header
۱۴۰۲/۶/۱۳ دوشنبه
(0)
(0)
در هفته دولت ۶۱ پروژه به بهره برداری ‌رسید
در هفته دولت ۶۱ پروژه به بهره برداری ‌رسید

فرماندار آبیک:

در هفته دولت ۶۱ پروژه به بهره برداری ‌رسید

 

فرماندار آبیک گفت: در هفته دولت ۶۱ پروژه به بهره برداری ‌رسید که شامل ۴۹ پروژه عمرانی، ۷ پروژه صنعتی و ۵ پروژه کشاورزی بود.

 

💢به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین،حجت مددخانی فرماندار آبیک در تشریح برنامه های هفته دولت که انجام شد اظهار کرد: در هفته دولت ۶۱ پروژه به بهره برداری ‌رسید که شامل ۴۹ پروژه عمرانی، ۷ پروژه صنعتی و ۵ پروژه کشاورزی بود.

 

وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای طرح های عمرانی و کلنگ زنی افزود: از مجموع ۶۱ پروژه که با بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید، ۳۷ پروژه در بخش مرکزی و ۲۴ پروژه در بخش بشاریات است و هدف دولت توزیع متوازن و عادلانه امکانات در سطح شهرستان آبیک است.

 

مددخانی با اشاره به تفکیک اعتبار پروژه ها گفت: اعتبارات حوزه عمرانی بیش از ۲۲۲ میلیارد ریال، اعتبارات حوزه اقتصادی (صنعتی) ۸۴۹ میلیارد ریال و اعتبارات حوزه کشاورزی بیش از ۸۷ میلیارد ریال است.

 

فرماندار آبیک اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌های هفته دولت برای ۹۸۲ نفر به صورت مستقیم و برای ۲ هزار و ۶۰۹ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده و تعداد کل پروژ‌های هفته دولت طی امسال و سال گذشته ۱۲۱ پروژه شامل ۹ پروژه کشاورزی، ۱۵ پروژه اقتصادی (صنعتی) و ۹۱ پروژه عمرانی، ۳ پروژه فرهنگی و ۳ پروژه اجتماعی بوده و برای ۲ هزار و ۶۳۹ نفر به صورت مستقیم و ۴ هزار و ۷۷۴ به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است. از مجموع ۱۲۱ پروژه ۷۱ پروژه برای بخش مرکزی و ۵۰ پروژه برای بخش بشاریات بوده است.

 

وی در پایان با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی راه های روستایی، روکش و آسفالت جاده زیاران تا انتهای گردنه ابراهیم آباد محدوده استان قزوین تصریح کرد: این محور ۲۲ کیلومتر است که روکش و آسفالت آن در دو فاز اجرا می‌شود و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار تامین شده است. همچنین با اجرای حدود ۵ کیلومتر از روکش و آسفالت جاده قشلاق خاکعلی، کمتر از ۱۰ کیلومتر از اتمام این پروژه باقی می‌ماند.