menusearch
avayeleyl.ir

روشنگری رسالت خبرنگاران وتوجه مسوولان موجب ارتقاء خدمت رسانی می‌شود/آبگیری سد «بالاخانلو» شهریورماه

header
۱۴۰۲/۵/۱۷ سه شنبه
(0)
(0)
روشنگری رسالت خبرنگاران وتوجه مسوولان موجب ارتقاء خدمت رسانی می‌شود/آبگیری سد «بالاخانلو» شهریورماه
روشنگری رسالت خبرنگاران وتوجه مسوولان موجب ارتقاء خدمت رسانی می‌شود/آبگیری سد «بالاخانلو» شهریورماه

 

💢به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین، به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، مراسمی با حضور محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا، افشار رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل شهرک صنعتی آراسنج و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات فرمانداری بوئین زهرا برگزار شد.

 

در این مراسم ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا ضمن تبریک روز خبرنگار، از تلاش‌ فعالان رسانه در اطلاع رسانی تقدیر و تشکر نکرد و اظهارداشت: خبرنگاران به عنوان افرادی مطلع و مردمی با درک شرایط جامعه به عنوان چشمان تیزبین جامعه می‌توانند موضوعات جامعه و عملکرد مسئولان و بازخوردهایی که صورت می‌گیرد را بخوبی منعکس کرده و به حل آنها کمک کنند.

 

 

ادیب رامندی تصریح کرد: خبرنگاران در همه دوره ها اعم از جنگ، فتنه، تحریم و عرصه های اقتصادی و تهاجم فرهنگی نقش برجسته داشتند و در جهاد تبیین نیز تعیین کننده هستند.

 

فرماندار بوئین زهرا اظهارداشت: مطالب روشنگرانه امام همواره توسط خبرنگاران انجام می‌شد و امروز هم باید بتوانید در مسیر روشنگری به رسالت خود عمل کنید.

 

ادیب رامندی بیان کرد: اگر بتواند رسالت خود را درست انجام دهید حتما مسئولان متوجه کار خود می‌شوند و خدمت رسانی نیز ارتقا می‌یابد.

 

 

فرماندار بوئین زهرا با اشاره به اهمیت نقد سازنده اظهارداشت: بدون تردید نقد خبرنگاران می‌تواند در تسریع در حل مشکلات کمک کرده و خدمت رسانی را هموار کند لذا آمادگی کامل داریم مورد نقد رسانه ها قرار بگیریم و نقاط ضعف و قوت خود را بهتر بشناسیم و برای آن تدبیر کنیم.

 

 

وی اضافه کرد: اعتقاد داریم بایستی ارتباط مدیران با خبرنگاران بایستی تقویت شود تا با مطالبات مردم بیشتر آشنا شده و مجبور شویم تلاشمان را مضاعف کنیم که در این راستا آمادگی داریم برای راه اندازی دفتر صدا و سیما در این شهرستان نیز همکاری کنیم.

 

ادیب رامندی بیان کرد: متاسفانه در عرصه اطلاع رسانی در فرمانداری هم تجهیزات و زیرساخت مناسبی نداریم و خبرنگاران شهرستان هم تلاش زیادی می‌کنند تا اطلاع رسانی بخوبی صورت گیرد اما همچنان چالش هایی دارند که باید برای رفع آنها همت کنیم.

 

فرماندار بویین زهرا اظهارداشت: باور داریم هر چقدر اطلاع رسانی بیشتر شود و به هر میزان که اخبار و اطلاعات را به مردم برسانیم همراهی شهروندان در کار بیشتر می‌شود و امروز شرایطی به گونه ای است که می‌توان در فضای مجازی هم فعالیتها را منعکس کرد که از این فضا نیز بهره مند خواهیم شد.

 

 

ادیب رامندی با اشاره به مشکلات توسعه راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان قزوین اضافه کرد: طی سال جاری 35 کیلومتر جاده و راه در شهرستان بویین‌زهرا احداث یا احداث آن شروع شده که از آن جمله می‌وان به محور بویین‌زهرا به سه‌راهی رحیم‌آباد، محور بویین‌زهرا به اشتهارد، جاده چینی‌عرب به شاهین‌تپه، ساخت قطعه نخست جاده یریجان به رستم‌آباد و همچنین ساخت جاده زین‌آباد به کوره‌های شال اشاره کرد.

 

وی ادامه داد: این در حالی است که سال گذشته در مجموع ساختن یا مرمت 30 کیلومتر جاده و مسیر مواصلاتی در این شهرستان صورت گرفت و در این زمینه رشد مناسبی را شاهد هستیم.

 

فرماندار بویین‌زهرا همچنین درباره روند ساخت سد مخزنی بالاخانلو به عنوان یکی از ابرپروژه‌های این شهرستان گفت: احداث سد بالاخانلو به بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و این سد راهبردی در پایان شهریورماه آبگیری می‌شود.

 

ادیب رامندی افزود: برای تکمیل 10 درصد باقی‌مانده از سد بالاخانلو به 500 میلیارد تومان اعتبار و بودجه نیاز داریم و این سد مخزنی آب آشامیدنی و شرب 5 شهر و 30 روستا و همچنین آب کشاورزی 4 هزار هکتار از اراضی پیرامون این سد در بویین‌زهرا را تامین خواهد کرد.

 

فرماندار بویین‌زهرا با بیان اینکه امسال 192 میلیارد تومان اعتبارات و بودجه عمرانی (تملک دارایی‌های سرمایه‌ای) در شهرستان بویین‌زهرا توسط کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان توزیع شده است، گفت: این اعتبارات به همراه اعتبارات جذب‌شده از سوی قرارگاه امام‌حسن مجتبی(ع) می‌تواند تحول مناسبی در حوزه محرومیت‌زدایی شهرستان به وجود آورد.

 

وی از تلاش همه خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان بویین زهرا و استان

که درانعکاس خبرها نهایت کوشش وتلاش را دارند تقدیر وتشکر کرد وآمادگی خود را برای نشست های خبری آینده اعلام کردند.