menusearch
avayeleyl.ir

سرپرست جدید هلال‌احمر استان قزوین معرفی شد

header
۱۴۰۲/۱۱/۱۸ چهارشنبه
(0)
(0)
سرپرست جدید هلال‌احمر استان قزوین معرفی شد
سرپرست جدید هلال‌احمر استان قزوین معرفی شد

 

سرپرست جدید هلال‌احمر استان قزوین معرفی شد

 

در مراسمی با حضور معاون حقوقی و امور استانهای جمعیت هلال احمر کشور ناصر صبوری به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر استان قزوین معرفی شد.

 

💢به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین، روز چهارشنبه در مراسمی با حضور علی درویش پور معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر کشور، عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین، مهدی صباغ شهردار قزوین و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، کارکنان و اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران، جمعیت هلال احمر استان، سرپرست جدید جمعیت هلال احمر قزوین معرفی شد.

 

علی درویش پور معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر کشور در این مراسم اظهار داشت: جمعیت هلال احمر ایران در بین 192 کشور که عضو نهضت صلیب سرخ هستند پس از سالها خدمات به عنوان سفیران صلح و دوستی در عرصه های بین الملی، امروز با ارائه خدمات متنوع توانسته در فدراسیون بین الملی به عنوان پنج جمعیت هلال احمر مقتدر و آماده به کار در حوادث و سوانح شناخته شود.

 

 

 

وی افزود: مردم کشورمان جمعیت هلال احمر را با فعالیتهای امداد و نجات در حوادثی چون سیل و زلزله می‌شناسند و در دو سال گذشته در حادثه متروپل و زلزله هرمزگان، سیل جنوب کرمان و زلزله های مختلف در ایران و کشورهای همسایه و حوادث گوناگون خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر همیشه حضور مؤثر، جدی و به موقع برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان در این حوادث داشته است.

 

درویش پور تصریح کرد: قبل از انقلاب تعداد سه هزار امدادگر در کشور داشتیم که به شکرانه پیروزی انقلاب اسلامی امروز بیش از 73 هزار امدادگر آموزش دیده و حرفه ای در سراسر کشور آماده خدمت رسانی هستند.

 

وی بیان کرد: امروز 23 فروند بالگرد، 580 پایگاه امداد و نجات جاده ای، 53 پایگاه کوهستانی، 20 پایگاه ساحلی و 35 مرکز آنست در سراسر کشور آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز هستند.

 

درویش پور تصریح کرد: به صورت میانگین سالانه 35 هزار عملیات و حادثه در ایام سال رخ می‌دهد که در این موارد جمعیت هلال احمر به هموطنان خدمت رسانی می‌کند و در عرصه بهداشت و درمان به خصوص ارائه خدمات به اقشار آسیب پذیر، امروز در بیش از 36 مرکز درمانی در استانهای مختلف، سالیانه به یک میلیون و 850 هزار نفرخدمات ارائه می‌کند.

 

وی گفت: همچنین سالیانه 2 میلیون و 500 هزار نفر به 40 داروخانه جمعیت هلال احمر مراجعه کرده و خدمات دریافت می‌کنند.

 

سرپرست جدید هلال‌احمر استان قزوین معرفی شد

 

معاون حقوقی و امور استان های جمعیت هلال احمر کشور یادآورشد: امروز بزرگترین شبکه توانبخشی کشور متعلق به جمعیت هلال احمر است و بیش از 204 مرکز توانبخشی در جای جای ایران اسلامی به هموطنان عزیز ارائه خدمت می‌کند.

 

درویش پور اظهارداشت: در خارج کشور نیز 17 مرکز و 14 کلینیک تخصصی و 3 بیمارستان تخصصی در حال خدمت رسانی به مردم هستند و در مدیریت تجمعات انبوه امروز یکی از درخواستهایی که صلیب سرخ و هلال احمر جهانی با آن روبروست انتقال تجربیات موفق جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است که این موضوع باعث افتخار این جمعیت شده و بیانگر آمادگی و توانایی بالای جمعیت هلال احمر ایران اسلامی است.

 

در این مراسم از تلاشها و خدمات حسین خوئینی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است تقدیر شد و با حکم رئیس جمعیت هلال احمر کشور، ناصر صبوری به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین معرفی شد.

تصاویر
تصاویر
تصاویر
تصاویر