مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری در حدود ۱۵۰ هزار و ۴۲۳ تماس مردمی با سامانه ۱۲۲ این شرکت صورت گرفته که از این تعداد ۳۹ هزار و ۷۲۱ فقره منجر به تماس مستقیم با کارشناس مستقر در واحد مربوطه بوده است.
💢به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین،داراب بیرنوندی در ابن باره اظهار کرد: در مدت مورد اشاره پنج هزار و ۹۳۱ مورد حوادث شبکه و انشعاب مشترکین مورد رسیدگی قرار گرفته است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان تسهیل و تسریع در ارائه خدمات مطلوب به مردم را هدفی دانست که شرکت به طور مستمر به دنبال ارتقای آن است.