menusearch
avayeleyl.ir

دستگیری ۱۴۶ سارق و مالخر در طرح پیشگامان امنیت اجتماعی

header
۱۴۰۲/۹/۱۲ یکشنبه
(0)
(0)
دستگیری ۱۴۶ سارق و مالخر در طرح پیشگامان امنیت اجتماعی
دستگیری ۱۴۶ سارق و مالخر در طرح پیشگامان امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی استان قزوین خبرداد؛

 

دستگیری ۱۴۶ سارق و مالخر در طرح پیشگامان امنیت اجتماعی

 

فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پیشگامان امنیت اجتماعی 4 در استان خبر داد و گفت: در این رابطه 146 نفر سارق و مالخر دستگیر شدند.

 

💢به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات مقابله ای با سرقت ها و با هدف کاهش و مهار جرایم به ویژه سرقت و به منظور تأمین آسایش و امنیت عمومی، طرح پیشگامان امنیت اجتماعی 4 به مدت 72 ساعت در سطح استان اجرایی شد.

 

وی بیان داشت: ماموران انتظامی استان در طول اجرای این طرح 67 فقره پرونده سرقت از قبیل سرقت منزل و اماکن دولتی و خصوصی و.... کشف و در این رابطه 146 نفر مالخر وسارق دستگیرشدند.

 

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 19 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی در مدت اجرای این طرح خبر داد و گفت:در بازدید از واحدهای صنفی خرید و فروش اقلام ضایعاتی بیش از 340متر کابل برق سرقتی، 2 دستگاه دوچرخه، و تعدادی اقلام دیگر کشف و 4 واحد صنفی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشتند پلمب و متصدیان این واحدهای صنفی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

سردار ابراهیمی با بیان اینکه در این مدت 258 نقطه از مکان های آلوده و جرم خیز استان مورد پاکسازی قرار گرفته است خاطر نشان کرد:بیش از 17 کیلو و 310 گرم انواع مواد مخدر کشف و 8 نفر قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

 

این مقام ارشد انتظامی مقابله با سرقت یکی از اولویت های پلیس است و افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه امنیت جامعه را خدشه دار کنند، پلیس در چارچوب قانون و بدون هیچ گونه اغماضی و قاطعانه با‌ آنها برخورد خواهد کرد.