menusearch
avayeleyl.ir

شاخص ارزیابی عملکرد در دولت سیزدهم خدمت به مردم است

header
۱۴۰۲/۳/۸ دوشنبه
(0)
(0)
شاخص ارزیابی عملکرد در دولت سیزدهم خدمت به مردم است
شاخص ارزیابی عملکرد در دولت سیزدهم خدمت به مردم است

سرپرست معاونت سیاسی استانداری قزوین:

 

شاخص ارزیابی عملکرد در دولت سیزدهم خدمت به مردم است

 

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: در دولت سیزدهم شاخص ارزیابی عملکرد، خدمت به مردم است و در این دوره منافع مردم در اولویت امور قرار دارد.

 

💢به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین،،عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان آبیک، اظهار داشت: ما شاگردان مکتب شهید رجایی هستیم و براساس این مکتب طول مسئولیت مهم نیست، این عمق مسئولیت و ماندگاری عملکرد است که حائز اهمیت است و همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

 

وی افزود: بیش از ۴۴ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و روز به روز بر عزت این انقلاب افزوده می‌شود و امروز به قدر مسئولیتمان در حفظ و موفقیت این نظام وظیفه داریم.

 

کاظمی گفت: مسئولان امانتداران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و خدمتگزار باید عظمت این امانت را بداند که اگر دانست بخش مهمی از مسیر را پشت سر گذاشته است.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اضافه کرد: ۲ دسته مدیر داریم، گروهی از مدیران همیشه گله مند و از کمبودها می‌گویند و گروهی وقتی با مشکلات مواجهه می‌شوند سراسر وجودشان تلاش برای رفع مشکل می‌شود که فرماندار آبیک از گروه دوم بود.

 

 

در انتهای این مراسم آیین تکریم و معارفه فرماندار آبیک با حضور کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

 

در این مراسم از خدمات حامد فتوحی فرماندار سابق آبیک تقدیر و حجت اله مددخانی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک معرفی شد.