menusearch
avayeleyl.ir

فعالیت‌های فرهنگی در کنار کارهای عمرانی مورد توجه شورا و شهرداری‌ محمدیه است

header
۱۴۰۲/۴/۲۱ چهارشنبه
(0)
(0)
فعالیت‌های فرهنگی در کنار کارهای عمرانی مورد توجه شورا و شهرداری‌ محمدیه است
فعالیت‌های فرهنگی در کنار کارهای عمرانی مورد توجه شورا و شهرداری‌ محمدیه است

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه بر حمایت از برنامه‌های توسعه‌و‌عمرانی شهرداری در محمدیه و مهرگان خبر داد و گفت: شورا شهرداری‌ در کنار کارهای عمرانی به فعالیت‌های فرهنگی نیز توجه داشته ویژه داشته است.

 

 

💢به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین،محمد روشن در یکصد و چهلمین و دومین جلسه شورای اسلامی که روز دوشنبه ۱۹ تیر با حضور شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و معاونت عمرانی شهرداری برگزار گردید، ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و مجموعه شهرداری،اعضای شورای اسلامی شهر،امام جمعه،فرماندار البرز،بخشدار محمدیه،فرماندهان انتظامی و نظامی،بسیجیان‌ و فعالین فرهنگی به جهت برگزاری جشن بزرگ غدیر در محمدیه و تداعی واقعه غدیر خم در راستای افزایش شور و نشاط در محمدیه و مهرگان اظهار کرد:

 

اعضای شورای اسلامی شهر همواره در بحث‌های مختلف از جمله اعتبارات عمرانی، مولدسازی و برنامه های فرهنگی،خدماتی و غیره تعامل مثبتی با شهرداری را داشته است.

محمد روشن همچنین با تاکید بر مدیریت یکپارچه شهری افزود:

با توجه به اینکه انسجام و همگرایی بین مجموعه مدیریت شهری وجود دارد، می‌توان تمام همت خود را در اجرای برنامه های شهرداری به عینه مشاهده نمود.

 

وی یادآور شد: در حال حاضر محمدیه تبدیل به کارگاه عمرانی شده که این مهم نتیجه وفاق و همدلی بین مجموعه شورا و شهرداری و سایر مسئولان است و باید تلاش کرد این رویه همچنان تداوم داشته باشد تا مسیر خدمات رسانی به مردم دچار مشکل نشود.

 

محمد روشن با تاکید بر تلاش برای انجام کارهای فرهنگی در کنار فعالیت‌های عمرانی اظهار کرد:

اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی در محمدیه و مهرگان افتاده که باید تلاش کنیم این مهم تقویت شده و نشاط اجتماعی در شهر افزایش یابد، ضمن اینکه محمدیه می‌تواند در این حوزه به یک الگو برای استان و کشور تبدیل شود.

 

محمد روشن با اشاره به موضوع درآمد پایدار شهرداری عنوان کرد:

یکی از موضوعات و دغدغه های اصلی اعضای شورای اسلامی در دوره ششم و شهردار محترم تعریف و ایجاد و‌ توسعه درآمد پایدار شهرداری بوده و رایزنی به جهت :

 

_حل مشکل مجتمع تجاری_ اداری مروارید؛

_راه اندازی هایپر مارکت بیتا کیش؛

_راه اندازی تالار پذیرایی شهرداری؛

_احداث تجاری در پارک شهر؛

و‌ احداث تجاری در پارکینگ مهرگان در راستای تعهدات داده شده است و به جرات می‌توان اظهار داشت شهرداری محمدیه در این زمینه در استان پیشتاز است.

_تسریع در اجرای پروژه نهضت روکش آسفالت؛

_حمایت از دست اندرکاران حوزه حجاب و عفاف با توجه به ضرورت امر؛

_سم پاشی مخازن زباله و درختان؛

و توجه ویژه به موضوعات مرتبط با مدیریت شهری از دیگر موضوعاتی بود که به گفته وی در این جلسه به آن اشاره شد.

بحث و بررسی نامه های وارده شهروندان و شهرداری و ارسال نامه ها به کمیسیون های مربوطه بخش پایانی جلسه بود که محمد روشن به آن اشاره نمود.