menusearch
avayeleyl.ir

راهیابی ۱۱ هنرستان استان قزوین به مرحله کشوری «رویداد الف تا» 

header
۱۴۰۲/۴/۱۷ شنبه
(0)
(0)
راهیابی ۱۱ هنرستان استان قزوین به مرحله کشوری «رویداد الف تا» 
راهیابی ۱۱ هنرستان استان قزوین به مرحله کشوری «رویداد الف تا» 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۱ هنرستان فعال استان به مرحله کشوری «رویداد الف تا» راه یافتند.

 

💢به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین؛ نقی سیاهکالی مرادی در این باره اظهارداشت: ۱۱ هنرستان استان قزوین به مرحله کشوری «رویداد الف تا» که از ۱۸ تا ۲۱ تیر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود راه یافتند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: «رویداد الف تا» با هدف ترویج، حمایت و به ‌اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجارب تحول‌ آفرین مدرسه‌ای در مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

 

سیاهکالی مرادی یادآورشد: تحول در مدارس کشور نیازمند مدیران مدارس و معلمانی با انگیزه و توانمند است که با فعال سازی و همسوسازی تمام ظرفیتها مدارس را در مدار تحول قرار دهند.

وی گفت: یکی از مهمترین لوازم امیدآفرینی انگیزه بخشی و توانمندسازی مدیران و معلمان به اشتراک گذاری و قله سازی تجارب تحول آفرین در مدارس مختلف کشور است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهارداشت: برای این منظور، «رویداد الف تا» (الفبای تحول آموزش و پرورش) طراحی شده که هدف آن به اشتراک گذاری ایده ها و تجارب نوآورانه مدارس پیشتاز تحول و تجلیل از مدیران و معلمان آنهاست.

 

این مسئول گفت: همچنین پیوند میان مدارس «پیشتاز» و «در مسیر» تحول و ارائه آخرین دستاوردهای برترین مدارس دولتی و غیر دولتی هنرستان های فنی حرفه ای و مؤسسات نوآور آموزشی از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.