menusearch
avayeleyl.ir

سه طرح فرهنگی و عمرانی شهرداری قزوین افتتاح شد

header
۱۴۰۲/۲/۱۳ چهارشنبه
(0)
(0)
سه طرح فرهنگی و عمرانی شهرداری قزوین افتتاح شد
سه طرح فرهنگی و عمرانی شهرداری قزوین افتتاح شد

به مناسبت روز ملی شوراها توسط شهرداری قزوین از سه طرح عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری بهره برداری شد.

 

💢به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین،به مناسبت روز ملی شوراها در مراسمی با حضور مهدی صباغی شهردار و اعضای شورای اسلامی و مسئولان محلی چند طرح عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری توسط شهرداری قزوین افتتاح شد.

 

این طرحها شامل ساختمان اداری منطقه نمونه گردشگری بوستان ملی باراجین، طرح های زیباسازی و نصب تمثال شهدا، سردیس شخصیت های برجسته فرهنگی و ادبی، فرهنگسرای منطقه ناصرآباد است.

 

 

بوستان باراجین می‌تواند قزوین را به قطب گردشگری تبدیل کند

شهردار قزوین گفت: بوستان ملی باراجین با ظرفیت های بی نظیر خود می‌تواند به قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

 

مهدی صباغی در مراسم افتتاح طرح های عمرانی و فرهنگی شهرداری قزوین گفت:شهر قزوین با داشتن ظرفیت های بی نظیر می‌تواند به یک منطقه زیبای گردشگری و تفریحی تبدیل شود و ما مدیران شهری رسالت سنگینی در ایجاد زیرساختهای مناسب و معرفی این شهر داریم.

 

شهردار قزوین بیان کرد: باراجین منطقه ای کم نظیر است و نگاه ما این است ابتدا شرایطی مهیا کنیم تا گروههای مختلف مردم اعم از کارمندان، دانشجویان، دانش آموزان و مدیران بتوانند برنامه های آموزشی و اداری و تفریحی خود را در فضایی فرحبخش و مدرن و زیبا برگزار کنند و سپس مردم سایر نقاط کشور نیز این منطقه را برای گردشگری خود انتخاب کنند. 

 

مجموعه مدیریت شهری می‌توان گام های بلندتر و سازنده تری را در امر توسعه شهر برداشت، افزود: عزم جدی شهرداری و شورای شهر قزوین حرکت در مسیر وحدت و رفع مشکلات پیش رو است تا توسعه و آبادانی این شهر با مشکل روبرو نشود.

 

به گفته صباغی، با مشورت و اتخاذ تصمیمات مناسب می‌توان گام های اساسی و مناسبی را در جهت توزیع خدمات عادلانه در مناطق مختلف سطح شهر برداشت.

 

شهردار قزوین با اشاره به افتتاح منطقه نمونه گردشگری بوستان باراجین، اظهار کرد: این مکان محلی مناسب برای معرفی توانمندی و ظرفیت های استان به گردشگران می‌تواند باشد و برای راه اندازی آن نیز تلاش های مضاعفی صورت گرفته تا محلی شایسته و درخور استفاده گردشگران داخلی و خارجی باشد.