menusearch
avayeleyl.ir

در جلسه تقدیر از نیکوکار حوزه کتابخوانی مطرح شد: حمایت واحدهای صنعتی از فرهنگ، زمینه ساز توسعه پایدار است

header
۱۴۰۲/۴/۱۷ شنبه
(0)
(0)
در جلسه تقدیر از نیکوکار حوزه کتابخوانی مطرح شد: حمایت واحدهای صنعتی از فرهنگ، زمینه ساز توسعه پایدار است
در جلسه تقدیر از نیکوکار حوزه کتابخوانی مطرح شد:  حمایت واحدهای صنعتی از فرهنگ، زمینه ساز توسعه پایدار است

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین حمایت صنعت از ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را عاملی تاثیرگذار در توسعه پایدار کشور عنوان کرد.

 

💢به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین، فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین با حضور در دفتر مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز در رابطه با اهمیت حمایت مسئولان و واحدهای صنعتی از فرهنگ و توسعه مطالعه مفید در جامعه، صحبت و گفتگو کرد.

 

محمدبیگی با اشاره به اهمیت حمایت واحدهای صنعتی از حوزه فرهنگ در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی، اظهار داشت: بی شک تمام ما در قبال جامعه ای که درآن زندگی می‌کنیم وظایفی داریم که عمل به‌ آنها می‌تواند در توسعه اجتماعی و فرهنگی جامعه موثر باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تعامل سازنده و ارتباط مستمر با واحدهای صنعتی شهرستان البرز، شرکت تک تاز موتور اقدام به محصور کردن محوطه کتابخانه عمومی دانش نصرت آباد نمود و مبلغی بیش از 700 میلیون تومان بابت بهسازی محوطه این کتابخانه هزینه کرد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در این جلسه ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در راستای جلب حمایت و همراهی واحدهای صنعتی اضافه کرد: جلسات متعددی با مدیران شرکت های صنعتی برگزار شده و در رابطه با راهکارهای کمک و حمایت از حوزه کتاب و کتابخوانی صحبت و گفتگو شده که همراهی تک تاز موتور در نتیجه همین تعاملات بوده است.

 

مصطفی غفوری فرماندار البرز در این جلسه ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی انجام شده در کتابخانه های این شهرستان اضافه کرد: کتابخانه های عمومی به عنوان بازوان فرهنگی کشور نقش مهمی در افزایش آگاهی و بصیرت مردم دارند و می‌توانند در این زمینه اقدامات موثری انجام دهند.

وی تاکید کرد: انجام موفقیت آمیز فعالیت های فرهنگی با توجه به تاثیرگذاری گسترده ای که می‌توانند در جامعه داشته باشند، نیازمند حمایت و همکاری همه جانبه مدیران و مسئولان هستند که فرمانداری البرز در این زمینه نهایت حمایت خود را اعلام می‌کند.

 

غفوری همچنین گفت: با توجه به اینکه شهرستان البرز از قطب های مهم صنعتی کشور است و واحدهای صنعتی مهمی دراین شهرستان فعالیت دارند جلب حمایت این واحدها می‌تواند موجب توسعه مطالعه و کتابخوانی در سطح استان شده و اجرای برنامه هایی بی نظیر را رقم بزند.

 

غفوری یادآور شد: از مدیران واحدهای صنعتی که از کتاب و کتابخوانی حمایت کنند تقدیر می‌کنیم و امیدواریم دغدغه مندی نسبت به فرهنگ و کتابخوانی بین تمامی مدیران گسترش یابد.

در پایان این جلسه از سید حبیب الله فیروزآبادی مدیرعامل شرکت تک تاز موتور که محوطه کتابخانه دانش نصرت آباد را محصور و بهسازی کرده بود با اهدای لوح تقدیر و تابلوی خوشنویسی از آثار استاد محمد حسن زاده مسئول کتابخانه عمومی سالک قزوینی قدردانی شد.