menusearch
avayeleyl.ir

شهردار محمدیه: بهبود وضعیت حمل و نقل در اولویت مدیریت شهری قرار دارد

header
۱۴۰۲/۲/۵ سه شنبه
(0)
(0)
شهردار محمدیه: بهبود وضعیت حمل و نقل در اولویت مدیریت شهری قرار دارد
شهردار محمدیه: بهبود وضعیت حمل و نقل در اولویت مدیریت شهری قرار دارد

شهردار محمدیه با اشاره به این نکته که گسترش استفاده از حمل و نقل عمومی در محمدیه و مهرگان ضروری است، گفت: بهبود وضعیت حمل و نقل در اولویت مدیریت شهری قرار دارد.

 

 

رضا پورکاظم /به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین،

 

محمد پیری شهردار محمدیه با اشاره به این نکته که گسترش استفاده از حمل و نقل عمومی در محمدیه و مهرگان ضروری است، گفت: بهبود وضعیت حمل و نقل در اولویت مدیریت شهری قرار دارد.

 

وی با اشاره به این نکته که ضرورت استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی بیش از گذشته احساس می‌شود، اظهار داشت: امروز باید فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی نهادینه شود.

 

شهردار محمدیه افزود: ناوگان حمل و نقل همگانی محمدیه با تمامی مشکلات و محدودیت ها در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و تلاش داریم تا وضعیت موجود را نیز بهبود ببخشیم.

 

وی با اشاره به این نکته که گسترش استفاده از حمل و نقل عمومی ضروری است، گفت:بهبود وضعیت حمل و نقل در اولویت مدیریت شهری قرار دارد.

 

پیری ادامه داد:نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد و در این راستا طرح خرید اتوبوس و ون آغاز شده و امیدواریم میزان رضایت مندی شهروندان افزایش پیدا کند.

 

وی عنوان کرد:هرچه میزان استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند، بدون تردید شاهد کاهش بار ترافیکی و بهبود خدمت رسانی به مردم خواهیم بود.