menusearch
avayeleyl.ir

باحضور مسوولین شهرستان رودسر؛ /دومین خانه محیط زیست رودسر افتتاح شد

header
۱۴۰۱/۱۱/۲۵ سه شنبه
(0)
(0)
باحضور مسوولین شهرستان رودسر؛ /دومین خانه محیط زیست رودسر افتتاح شد
باحضور مسوولین شهرستان رودسر؛ /دومین خانه محیط زیست رودسر افتتاح شد

به گزارش آوای لیل.خدیجه بهره ور. به همت شهرداری و شورای شهررودسروباحضورمسوولین، خانه محیط زیست رودسر افتتاح وبه بهر برداری رسید.

 

شهرداررودسرگفت:خانه محیط زیست رودسرباهدف مردمی سازی ومطالبه‌گری شهروندان در شهرداری رودسربه بهره برداری می‌رسد.وی افزود: با افتتاح این مجموعه، دغدغه دوستداران زیست محیطی کمتر خواهد شد و در این مکان تبادل تجربه در خصوص مشکلات زیست محیطی خواهند داشت و کمک حالی برای مجموعه شهرداری خواهند بود.مازیار صفایی افزود: برای دریافت زباله خشک، سیستم شوتینگ طراحی شده که درهرساعت از شبانه روز زباله در داخل مخزن نگهداری می‌کنند.

 

شهرداررودسر در پایان گفت: به منظور جلوگیری از آلودگی و حفظ محیط زیست، سطل زباله برای ته سیگارو سطل زباله برای باطری های مستعمل نیز طراحی شده است. پورحسین رئیس اداره حفاظت محیط زیست نیز هدف از افتتاح خانه محیط زیست را ارتقای آگاهی‌های زیست محیطی، همفکری و تبادل تجربه ارگانهای دولتی و مردم نهاد دانست و گفت: افتتاح این خانه محیط زیست در واقع شانزدهمین خانه محیط زیست در استان و دومین خانه محیط زیست در رودسر است. وی افزود: چهار شهرستان در استان گیلان دارای دو خانه محیط زیست هستند.پورحسین در پایان گفت :امیدواریم با همکاری و تعامل هرچه بیشتردر جهت رفع مشکلات زیست محیطی گام های موثرتری برداریم.