menusearch
avayeleyl.ir

شهر یدک در شهر قزوین افتتاح شد

header
۱۴۰۲/۴/۳ شنبه
(0)
(0)
شهر یدک در شهر قزوین افتتاح شد
شهر یدک در شهر قزوین افتتاح شد

در راستای خدمت رسانی بهتر به صاحبان خودرو و تامین قطعات اصلی و با کیفیت «شهر یدک» در شهر قزوین افتتاح شد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای لیل قزوین؛ در مراسمی با حضور رضا عسگری رئیس اتاق اصناف استان قزوین، احمدی دبیر اجرایی اتاق بازرگانی و جمعی از فعالان صنفی «شهر یدک» در قزوین (خیابان اسدآبادی) افتتاح شد.

 

این مجموعه خدماتی در دو طبقه با زیربنای ۴۸۰ متر و۲۴۰متر بنای تجاری راه اندازی شده و توسط بخش خصوصی بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای تجهیز و راه اندازی آن هزینه شده است.

 

امیر پشتام مدیر فروش شهر یدک گفت: در حوزه قطعات یدکی خودرو موضوع تامین کالاهای اصلی و با قیمت مناسب در اولویت قرار دارد و این فروشگاه با هدف دسترسی آسان و سریع شهروندان به قطعات یدکی انواع خودرو با قیمت مناسب راه اندازی شده است.

 

وی بیان کرد: در این مجموعه فروشگاهی قطعات یدکی اصلی خودروهای داخلی و وارداتی با قیمت مناسب تهیه شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

 

پشتام تصریح کرد: تامین قطعات خودروهای ایرانی و قطعات وارداتی بویژه خودروهای چینی از جمله قطعات یدکی پراید، شاهین، ساینا، کوئیک، تیبا، تندر، ال ۹۰، سراتو، ساندرو، چادگان،. برلیانس، ریو و آریو توسط همکاران در فاز اول این مجموعه این مجموعه صورت می‌گیرد ان شاا... درفازهای بعدی خودروهای جدید دیگری اضافه خواهد شد.

 

مدیر فروش « شهر یدک» یادآورشد: با بیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت و تجربه در نمایندگی فروش خودرو و قطعات یدکی درصدیم ضمن مشتری مداری و جلب رضایت شهروندان بسرعت شبکه فروش اینترنتی فروشگاه را نیز راه اندازی کنیم.

 

درپایان مدیران محترم مجموعه شهریدک آقایان محلوجی وبابایی از تمامی مدعوین وشرکت کنندگان در مراسم افتتاح الخصوص خبرنگاران محترم تشکر وقدردانی نمودند.