menusearch
avayeleyl.ir

603 اثر در نهمین جشنواره مطبوعات استان قزوین شرکت داده شد

header
۱۴۰۲/۴/۲۱ چهارشنبه
(0)
(0)
603 اثر در نهمین جشنواره مطبوعات استان قزوین شرکت داده شد
603 اثر در نهمین جشنواره مطبوعات استان قزوین شرکت داده شد

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: در نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان با پنج برابر شدن آثار ارسالی تعداد 603 اثر مورد بررسی هیئت داوران قرار گرفت.

 

💢به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه های استان قزوین ویژه مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاههای خبری و فعالان فضای مجازی عصر چهارشنبه با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد، حسین رجبی دادستان، کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، غفوری فرماندار البرز، امامقلی مدیر حوزه هنری استان در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.

 

محمد حسین فائزی در این مراسم اظهارداشت: این جشنواره پس از پنج سال تعطیلی و وقفه امسال با استقبال خوب رسانه ها روبرو شد و در سه روز برنامه های متنوعی برگزار کردیم تا به یک رویداد تبدیل شود.

 

وی بیان کرد: یکی از دغدغه های رسانه ها تعامل با دستگاههای اجرایی بود که در نشستی با حضور مدیران روابط عمومی ها این مسائل بررسی و توسط اساتید این عرصه نکات مهارتی مطرح شد.

 

فائزی یادآورشد: در این نشست ها بیش از 50 موضوع و مسائل مرتبط با روابط عمومی ها مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت و دو ساعت گفتگوی صریح و شفاف رسانه ها با مدیرکل مطبوعاتی وزارتخانه فرصت طرح دغدغه ها را ایجاد کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهارداشت: با دریافت 603 اثر در این جشنواره شاهد افزایش پنج برابری شرکت کنندگان بودیم و این مقایسه با 120 اثری که در دوره قبل شرکت کرده بودند جای خوشحالی دارد.

 

وی اضافه کرد: برای اولین بار تجلیل از فعالان عرصه فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت و از بلاگرها دعوت کردیم شرکت کنند و با شرکت 17 اثر در این بخش از سه اثر برتر تقدیر می‌شود.

 

در ادامه از رسانه های برتر و پیش کسوت رسانه علی علیمحمدی تجلیل شد.