menusearch
avayeleyl.ir

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین : رسانه ها با انعکاس اخبار امیدوار کننده به اعتماد سازی در جامعه کمک کنند

header
۱۴۰۲/۴/۷ چهارشنبه
(0)
(0)
فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین : رسانه ها با انعکاس اخبار امیدوار کننده به اعتماد سازی در جامعه کمک کنند
فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین :  رسانه ها با انعکاس اخبار امیدوار کننده به اعتماد سازی در جامعه کمک کنند

فرمانده لشکر ۱۶زرهی قزوین در مراسم آیین تجلیل از خبرنگاران رسانه های استان گفت: در شرایط حساس کنونی که جامعه به آرامش و امید نیاز دارد و رسانه ها می‌توانید با اخبار امیدوارکننده به اعتماد سازی بیشتر در جامعه کمک کنید.

امیر حسین محمد شفیعی در ادامه اظهار کرد:

در شرایطی که دشمنان بدنبال ایجاد تفرقه و ناامیدی در میان مردم و مسئولان هستند نقش شما فعالان رسانه اهمیت زیادی دارد و انتظار داریم با بیان واقعیتها و اقدامات انجام شده زمینه اعتمادسازی در جامعه وامیدآفرینی تلاش بیشتری کنید.

وی اضافه کرد: رسانه ها در اطلاع رسانی، روشنگری و جهاد تبیین نقش برجسته ای دارند و بدون کمک شما بسیاری از کارها مغفول می‌ماند.

 

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: در زمان انقلاب شعار با معنایی در میان مردم طنین انداز شد که« ملت فدای ارتش ارتش فدای ملت» و در این چهار دهه نیروهای جان برکف و متعهد ارتش نشان دادند که شعار را به شعور تبدیل کرده و براستی ملتند و هر جا که نیاز باشد در خدمت به مردم آماده اند.

 

وی اظهارداشت: حضور نیروهای ارتش در حوادث غیر مترقبه بویژه سیل اخیر گلستان که قبل از هر نیروی امدادی در محل حادثه حضور داشتند نشان داد نیروهای نظامی نه در شعار بلکه در عمل و برای همدردی با هموطنان و کمک صادقانه به آسیب دیدگان در صحنه حضور یافته و بی منت برای تسکین آلام حادثه دیدگان خدمت رسانی می‌کنند.

 

امیر شفیعی تصریح کرد: امروز هم در کنار حفاظت از مرزهای میهن اسلامی در هر کجا که به حضور نیروهای ارتش نیاز باشد با افتخار در خدمت به مردم حاضریم تا به رسالت خود عمل کنیم.

 

فرمانده قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی قزوین در ادامه گفت: از آنجا که ارتش رسانه مستقلی ندارد لذا به همکاری همه رسانه ها و خبرگزاری ها برای انعکاس فعالیتهای خود نیازمندیم وامیدواریم با تعامل بیشتر در مسیر امیدآفرینی و خدمت رسانی کوشا باشید.

 

وی همچنین از برگزاری ۳۰۰عنوان برنامه در هفته ارتش در لشکر ۱۶زرهی قزوین خبر داد.

در پایان این مراسم از جمعی از خبرنگاران استان تجلیل شد.