menusearch
avayeleyl.ir

برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دررودسر

header
۱۴۰۲/۲/۱۲ سه شنبه
(0)
(0)
برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دررودسر
برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دررودسر

 

۶۴۲۴۸ راحله شبرنگ:

به گزارش آوای لیل .خدیجه بهره ور.همزمان با هفته معلم ،تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دررودسربه منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نمایشی را اجرا نمودند.

 

بابازاده مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رودسر،هدف از این حرکت فرهنگی هنری را ایجاد روحیه نشاط وفعالیت های هدفمند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: تعداد ۱۲۰ دانش آموز دخترمقطع ابتدایی در تماشای این تئاتر حضور گسترده داشتند. وی افزود: معرفی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی کانون پرورش فکری، اجرای قصه گویی ،بخش نماهنگ، هنرنمایی مجریان فعال در عرصه کودک و نوجوان و اجرای نمایش ازجمله برنامه هایی است که با حضور تماشاخانه ها و مراکز سیار این مجموعه فرهنگی اجرایی می‌شود.

 

بابازاده در پایان یکی از اهداف متولیان تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را غنی سازی اوقات فراغت مخاطبان، نشاط بخشی و ارتقای آگاهی آینده سازان و آشنایی بیشتر آنها با فرهنگ ایثار و شهادت عنوان نمود. گفتنی است استانداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،آموزش وپرورش وبنیادشهیدنقش بسزایی در پیشبرد این حرکت فرهنگی به عهده دارند.