menusearch
avayeleyl.ir

برگزاری نخستین جشنواره " شیر و فرآورده های آن " در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

header
۱۴۰۲/۳/۱۳ شنبه
(0)
(0)
برگزاری نخستین جشنواره " شیر و فرآورده های آن " در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
برگزاری نخستین جشنواره

به همت انجمن علمی گروه مهندسی صنایع غذایی و با همکاری معاونت پژوهشی دانشکده مهندسی صنایع و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، نخستین جشنواره شیر و فرآورده های آن با حضور جمعی از مدیران شرکت های مطرح کشور در تولید شیر در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری آوای لیل قزوین، این جشنواره همزمان با بزرگداشت روز جهانی شیر در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد.

 

گفتنی است؛ در این جشنواره برنامه هایی همچون مسابقه فرآورده های شیر و تقدیر از تیم های برگزیده کارگاه آموزشی فناوری های نوین در صنایع لبنی به اجرا درآمد.

 

شایان ذکر است؛ در این جشنواره ۲۲ تیم دانشجویی شرکت کردند که در پایان پس از بررسی محصولات ارایه شده از سوی هیات داوران ۳ تیم برتر انتخاب و با اهدای جوایز نقدی و لوح از آنان تقدیر به عمل آمد.

 

دکتر علیرضا یونچی کارآفرین برتر کشور: ایران می‌تواند در تولید و صادرات شیر و فرآورده آن در منطقه مطرح باشد

 

دکتر علیرضا یونچی کارآفرین و صادرکننده برتر کشور و از داوران و مشاوران برنامه تلویزیونی" میدون" شبکه ۳ صداوسیما، ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) و با تشکر از مسوولان برگزاری این جشنواره در سخنانی با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های کشور در حوزه تولید و صادرات شیر و فرآورده های آن گفت: ایران می‌تواند در تولید و صادرات شیر و فرآورده آن در منطقه مطرح باشد.

 

وی سپس با تاکید بر ثبت برند محصولات ایرانی و توفیقات آنان در کشورهای همسایه یادآور شد: با ایجاد مدل ها و کسب و کارهای جدید می‌توان حضور بیشتر برندهای موفق ایرانی را در کشورهای منطقه شاهد بود.

 

کارآفرین برتر کشور در پایان گفت: شما دانشجویان می‌توانید محصولات و ایده های خود را با ثبت برند و ایجاد ارتباط با شرکت های بزرگ زمینه تولید انوه، اشتغال و ارزش افزوده را برای خود ایجاد کنید.

 

در ادامه این مراسم دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام در سخنرانی با تشکر از مسوولان برگزاری این جشنواره و خیر مقدم به میهمانان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همواره سعی کرده است با برگزاری جشنواره های ملی و بین المللی در زمینه ایجاد کارآفرینی و صنایع خلاق پیشرو و پیشگام باشد و برگزاری نخستین جشنواره شیر و فرآورده های آن با حضور جمعی از مدیران شرکت های مطرح کشور در تولید شیر در این راستا است.

 

وی در پایان خطاب به دانشجویان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین همواره سعی و تلاش خود را مبنی بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان داشته و دارد و ایده هایی که منجر به کاربردی شدن و صنعتی شدن و ارائه خدمت در جامعه و در جهت ایجاد رفاه در مردم را دارد از اولویت ها و برنامه های این دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است.

 

گفتنی است؛ در ادامه این جشنواره، دکتر شهریار دبیریان دبیر کمیته علمی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی ایران، سرکار خانم دکتر غزاله فراهانی مدیر تحقیق و توسعه شرکت فرآورده های لبنی شرکت میهن، مهندس محسن نقاشی دبیر فدراسیون تشکلهای صنایع غذایی کشاورزی ایران و دکتر شهرام رضابخش مدیر کارخانه شرکت فرآورده های لبنی و پروتئینی سحر به ارائه سخنرانی در خصوص فواید مصرف شیر و جایگاه تولید شیر در ایران و منطقه پرداختند.

 

در پایان با حضور مسوولان، از تیم های برتر نخستین جشنواره شیر و فرآورده های آن با اهدای جوایز و لوح تقدیر به عمل آمد.

 قزوین
آوای لیل قزوین