

.jpg)
📣 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرلنگرود ، این تجهیزات با پیگیریهای مستمر و مداوم مهندس سید اسمعیل ساداتدیلمی، شهردار لنگرود، تهیه شده است. هدف از این اقدام، تقویت ناوگان خودرویی آتشنشانی و کاهش زمان واکنش در عملیاتهای امداد و نجات است.
شهردار لنگرود در این خصوص اظهار داشت: «ارتقای تجهیزات آتشنشانی یکی از اولویتهای اصلی در برنامههای ایمنی شهری است. با افزودن این دستگاه پیشروی به ناوگان، توان تیمهای عملیاتی برای مقابله با حوادث افزایش یافته و خدمات با کیفیتتر و سریعتر به شهروندان ارائه خواهد شد.»
#اقتصاد_مقاومتی_درسایه_وحدت_ملی_وامنیت_ملی
#خبر_شهرداری

