menusearch
avayeleyl.ir

کارکنان روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین مورد تقدیر قرار گرفتند

header
۱۴۰۲/۲/۲۸ پنج شنبه
(0)
(0)
کارکنان روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین مورد تقدیر قرار گرفتند
کارکنان روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش پایگاه خبری آوای لیل از قزوین، بیرنوندی ضمن بازدید از مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای استان قزوین در جلسه میدانی که در همین محل و با حضور قائم مقام شرکت، معاون مالی و پشتیبانی، معاون منابع انسانی و تحقیقات و معاون خدمات مشترکین و درآمد برگزار شد، گفت: ارتباطات رسانه ای و به ویژه فضای مجازی و کارکردهای آن باعث شده تا کلیه فعالیت ها انعکاس جهانی داشته باشد و لذا لازم است در انجام وظایف و ارائه خدمات نهایت دقت را داشته باشیم.

 

وی از روابط عمومی به عنوان بازوی تصمیم ساز مدیریت نام برد و افزود: اهمیت اطلاع رسانی شفاف و سریع به گونه ای است که روابط عمومی باید در صحنه ها زودتر از سایر واحدها حضور فیزیکی داشته و به ثبت و انتشار اخبار و تصاویر مربوط به آن بپردازد و خدمات غیرحضوری شرکت را که در قالب نرم افزار موبایلی یارآب طراحی شده برای مشترکین معرفی نماید.

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در خصوص عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان نیز ابراز رضایت کرد و این دفتر را خط مقدم مقابله با حوادث و در ادامه ارائه خدمات به مشترکین خواند. 

 

وی در پایان با اشاره با تابستان پیش رو که با افزایش مصارف و کمبود احتمالی آب همراه است، خدمات سامانه ۱۲۲ را همچون سال های پیشین در تنویر افکار عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردمی برای مدیریت مصرف ضروری دانست.