menusearch
avayeleyl.ir

دکتر احمد علی یوسفی کاندیدای ششمین دوره انتخابات خبرگان

header
۱۴۰۲/۱۲/۳ پنج شنبه
(0)
(0)
دکتر احمد علی یوسفی کاندیدای ششمین دوره انتخابات خبرگان
دکتر احمد علی یوسفی  کاندیدای ششمین دوره انتخابات خبرگان

دکتر احمد علی یوسفی کاندیدای ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری : برای برپایی اقتصاد اسلامی آمده ام

همزمان با ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری نشست خبری حجت الاسلام احمد علی یوسفی کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری با اصحاب رسانه شهرستان لاهیجان برگزار گردید.

اوای لیل: فاطمه مشفق/ در این نشست خبری حجت الاسلام احمد علی یوسفی کاندیدای ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ؛ نظام جمهوری اسلامی ایران را برپایه مردم سالاری دینی دانست و گفت: انقلاب اسلامی با حضور مردم به پیروزی رسید و با مدیریت مردم نیز به مسیر خود ادامه می‌دهد.

دکتر احمدعلی یوسفی ام الفساد اقتصاد و معیشت مردم را بانک‌ها بویژه بانک های خصوصی عنوان نمود و گفت: فلسفه اصلی من برای ورود به خبرگان رهبری موضوع اقتصاد و برپایی اقتصاد اسلامی است. اینجانب به همراه یک تیم اقتصادی بر پایه فقه اسلامی کار خود را آغاز کرده ایم و هدف ما این است تا یکبار برای همیشه مشکل اقتصادی جامعه را با برپایی فقه اقتصادی و اسلامی حل نماییم.

وی در ادامه به برنامه های خود در حوزه استانی اشاره کرد و گفت: تشکیل کارگروهی متشکل از ۴ نماینده مجلس خبرگان و ۱۳ نماینده مجلس جهت بررسی مشکلات و موضوعات مهم استان و درخواست آن از مدیران ارشد کشوری یقینا می‌تواند یکی از راهکارهای مهم برای به نتیجه رسیدن مسائل مهم استانی باشد.

احمد علی یوسفی کاندیدای ششمین دوره خبرگان رهبری همچنین از تشکیل کارگروه نمایندگان خبرگان رهبری و ائمه جمعه شهرستان های استان، جهت جهاد تبیین را از دیگر برنامه های خود در حوزه استانی برشمرد.

دکتر احمد علی یوسفی افزود: من هم مثل مردم از برخی از موضوعات جامعه گله مندم اما این امر نباید مانع رای دادن ما باشد. رای دادن حق ماست و باید از این حق به نحو احسنت استفاده کرد و بدور از وابستگی های مختلف فرد اصلح را انتخاب و به آن رای دهیم.

وی نقش خبرنگاران را در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم دانست و افزود: شما اصحاب رسانه باید اهمیت حضور در انتخابات را به مردم گوشزد نمایید و به مردم اعلام کنید که این خواسته دشمنان ماست که مردم در انتخابات شرکت نداشته باشند.