menusearch
avayeleyl.ir

دیدار رئیس و اعضای شورای شهر رشت با مدیر عامل توزیع برق گیلان

header
۱۴۰۳/۶/۲۶ دوشنبه
(1)
(0)
دیدار رئیس و اعضای شورای شهر رشت با مدیر عامل توزیع برق گیلان
دیدار رئیس و اعضای شورای شهر رشت با مدیر عامل توزیع برق گیلان

▫️مدیر عامل توزیع برق گیلان در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت:

*▪️ظرفیت های بسیار خوبی برای همکاری بین دو دستگاه وجود دارد*

 

🔹مسعود صادقی خمامی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی دیداری با محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر رشت از آمادگی این شرکت برای تعامل در اجرای طرح های توسعه شهری خبر داد.

 

🔸صادقی در این دیدار خاطر نشان کرد: از سوی ستاد و امور های اجرای شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان تعاملات و توافقات خوبی با شهرداری های سطح استان جهت رونق شهر ها و اجرای طرح های توسعه شهری ایجاد شده است.

 

🔹وی افزود: از جمله طرح های شایان توجه به منظور افزایش رفاه شهروندان در حوزه انرژی می‌توان به برنامه ۱۰۰ کیلومتر تبدیل شبکه فرسوده به کابل خودنگهدار در سطح شهر رشت اشاره کرد که بصورت روزانه در دست اقدام است.

 

🔸مدیر عامل توزیع برق گیلان گفت: از جمله اقدامات اخیر شرکت در تعامل با شهرداری رشت، اصلاح و بهسازی روشنایی معابر ورودی شهر به میزان ۵ کیلومتر به منظور جلب رضایت مردم بوده است.

 

🔹صادقی تاکید کرد: در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان آمادگی و عزم لازم برای همراهی با شهرداری ها به ویژه شهرداری کلانشهر رشت وجود دارد تا مردم از نتایج این تعامل و اقدام مشترک بهره مند شوند.

 

🔸همچنین دراین دیدار محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حوزه شهری و میزان تعامل این مجموعه با شهرداری رشت شایسته تقدیر است.

 

🔹وی تاکید کرد: روشنایی معابر سطح شهر علاوه بر کمک به زیبا سازی نقش مهمی در تامین امنیت شهروندان دارد و ضمن تشکر از عملکرد و تعامل مناسب در این حوزه از سوی توزیع گیلان، خواستار تداوم خدمات رسانی در مبحث روشنایی خیابان ها و کوچه های کلانشهر رشت شد.

 

🔸همچنین در پایان این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر رشت از اتاق تازه تاسیس پایش مصرف برق استان که به منظور کنترل وضعیت مصرف انرژی برق در گیلان راه اندازی شده است بازدید کردند.