menusearch
avayeleyl.ir

شهردار کومله خبرداد :جشنواره بهارنارنج ثبت ملی شد

header
۱۴۰۲/۱/۳۱ پنج شنبه
(0)
(0)
شهردار کومله خبرداد :جشنواره بهارنارنج ثبت ملی شد
شهردار کومله خبرداد :جشنواره بهارنارنج ثبت ملی شد

 

💢شهردار کومله خبر داد؛

🔶جشنواره بهار نارنج ثبت ملی شد، گیلان با بهار نارنج به استقبال جشنواره‌ها می‌رود

🔸به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهر کومله اولین جلسه هماهنگی جشنواره ملی بهار نارنج کومله در شهرداری کومله برگزار شد.

🔶دکتر منوچهر مهدی‌پور شهردار کومله در مورد جشنواره بهار نارنج گفت: در ابتدا به همه مردم شهر کومله برای ثبت ملی جشنواره بهار نارنج تبریک می‌گویم.

🔸شهردار کومله با بیان اینکه جشنواره بهار نارنج اولین جشنواره ای است که قرار است در سال ۱۴۰۲ در استان گیلان برگزار شود، یادآور شد: سال گذشته در جشنواره بهارنارنج تولید کنندگان صنایع دستی توانستند بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشته باشند.

🔹وی با اشاره به تاریخ پیشنهادی برگزاری این جشنواره در روز ۲۸ اردیبهشت که مصادف با روز میراث فرهنگی است، افزود: اما نگرانی ما این است که ممکن است شکوفه‌های بهار نارنج نباشد و ۲ تاریخ ۱۴ و ۲۱ اردیبهشت را مد نظر داریم.

🔸شهردار کومله افزود: همچنین یکی از برنامه‌های دیگر ما این است که جشنواره در طول ۲ روز برگزار شود.

🔹پیش بینی تور گردشگری یک روزه برای بازدید از جشنواره، ارائه بسته تبلیغاتی جشنواره برای بازدیدکنندگان جهت اطلاع رسانی و آگاهی افزایی مردم نسبت به خواص و فرآورده های بهارنارنج، برپایی کشتی گیله مردی و لافند بازی بعنوان بازی های بومی و محلی، برگزاری مسابقه شطرنج جام بهار نارنج کومله در سطح کشور، تعهد کنترل ترافیک در روز جشنواره توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی، برنامه ریزی تخفیف های متعدد در واحدهای اقامتی و رستوران ها با هدف جذب گردشگر و… برخی از مصوبات و تعهدات این جلسه بود