menusearch
avayeleyl.ir

طی مراسمی از دکتر ایمان نیک بین بعنوان شهردار شلمان معارفه شد

header
۱۴۰۳/۷/۱۱ چهارشنبه
(0)
(0)
طی مراسمی از دکتر ایمان نیک بین بعنوان شهردار شلمان معارفه شد
طی مراسمی از دکتر ایمان نیک بین بعنوان شهردار شلمان معارفه شد

مدیر کل امور شهری و استانداری گیلان:

شهر شلمان موقعیت بسیار مناسبتی برای تبدیل شدن به یک شهر توسعه یافته و سرمایه پذیر دارد

 

اختصاصی اوای لیل: فاطمه مشفق / مراسم معارفه شهردار جدید شهر شلمان با حضور مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان، فرماندار لنگرود،جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده معظم شهدا و مردم شهر شلمان در گلزار مطهر شهر شلمان برگزار شد.

 

*** فرماندار لنگرود : مدیریت شهری با تدوین چشم‌انداز بلندمدت به اجرای برنامه های کوتاه مدت توسعه شهری بپردازند

 

جلالی فرماندار شهرستان لنگرود در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های بالا شهرستان لنگرود در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: 

«با توجه به ظرفیت های مهم نهفته در شهرستان لنگرود، متأسفانه از این ظرفیت‌ها بهره‌برداری لازم بعمل نیامده است. علیرغم تلاش‌های زیاد صورت گرفته، اما هنوز هم با مشکلات عدیده‌ای در حوزه‌های مختلف، از جمله اشتغال و اقتصاد مواجه هستیم. توجه کنیم که برخی از راه‌ها و روش های طی شده شاید اشتباه و هنوز هم راه‌های زیادی باقی مانده که طی نشده است.»

 

وی در ادامه به اهمیت توجه به نکات کلیدی در حوزه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: «اعضای محترم شورا و شهرداران محترم نسبت به تدوین چشم انداز بلندمدت شهر حرکت کنند تا براساس آن برنامه، اقدام کوتاه‌ مدت متناسب تهیه و اجرایی شود.

.

 

جلالی در ادامه به وظایف شهرداران در کاهش فقر اشاره کرد و گفت: «یکی از وظایف شهرداران محترم، کاهش فقر است. اگر فقر نادیده گرفته شود و گسترش پیدا کند، ممکن است نارضایتی‌های متعددی در اجتماع و ناهنجاری‌های مختلفی ایجاد کند که می‌تواند به نا امنی و مشکلات امنیتی منجر شود. ما ملزم هستیم که توجه بیشتری به فقر داشته باشیم و از گسترش آن جلوگیری کنیم.»

 

 

جلالی در پایان با تقدیر از تلاش‌های اعضای شورای شهر و سرپرست های شهرداری، انتخاب و انتصاب آقای ایمان نیک بین بعنوان شهردار شهر شلمان تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و اظهار کرد: «امیدوارم با اخلاق‌ مداری، قانون‌مداری و توانمندی بتوانند تحولات مثبتی در شهر رقم بزنند.

 

 

خداداد قنبرزاده مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان نیز ضمن تبریک به آقای ایمان محمدزاده شهردار جدید شهر شلمان گفت: فضایی که برای معارفه شما انتخاب شده است به شما یادآور خواهد شد که در کنار قبور مطهر شهدا عهد و پیمان ببنید و در مسیر راه خود با عزمی راسخ و درستی در کار در راستای خدمت به شهروندان و آبادانی شهر شلمان بکوشید.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری گیلان بیان داشت: شهری آباد نمی‌گردد مگر آنکه مشارکت شهروندان را به همراه داشته باشد. پیشنهاد میکنم به شهردار و اعضای،شورای شهر شلمان که هر چند ماه عملکرد شهرداری را بیان کنید تا اطمینان مردم را نسبت به عملکرد خود افزایش داده و اینگونه مشارکت شهروندان را به همراه داسته باشید.

وی افزود: لنگرود از جمله شهرهای اقتصادی استان گیلان است وجود کمربندی آن موقعیت بسیار عالی برای شهر شلمان ایجاد نموده که می‌تواند با آندک تغییراتی به یک شهر توسعه یافته و سرمایه‌گذار تبدیل شود.

قنبرزاده مدیرکل آموزش‌های و شوراهای استانداری گیلان در ادامه دعدم اختلاف بین شهردار و اعضای شورای شهر و همچنین تثبیت مدیریتی را دو عامل مهم در توسعه و پیشرفت یک شهر عنوان نمود.

 

در پایان مراسم ضمن قدردانی از زحمات ناصر رنجبر و جعفر حسن زاده سرپرست شهرداری شلمان،ایمان محمدپور نیک بین به عنوان شهردار جدید شهرداری شلمان انتخاب گردید.

گفتنی است ایمان محمدپور نیک بین نهمین شهردار شهر شلمان بوده، دکترای عمران گرایش سازه و سابقه شهرداری در شهر سیاهکل را داشته است.

 

تصاویر
تصاویر
تصاویر
تصاویر