menusearch
avayeleyl.ir

مراسم سالروز شهادت سردار همیشه قهرمان شهید سردار املاکی درشهرستان لنگرود برگزارشد

header
۱۴۰۲/۱/۹ چهارشنبه
(1)
(0)
مراسم سالروز شهادت سردار همیشه قهرمان شهید سردار املاکی درشهرستان لنگرود برگزارشد
مراسم سالروز شهادت سردار همیشه قهرمان شهید سردار املاکی درشهرستان لنگرود برگزارشد

 

ایت الله خامنه‌ای: سرداررشهید املاکی ،جانشین لشکر قدس گیلان کسی است که در بمباران شیمیایی ماسک خود را درآورده و به همرز بسیجی خود می‌دهد، قهرمان یعنی این...

اختصای آوای لیل: فاطمه مشفق / مراسم سالروز شهادت سردار شهید حسین املاکی، در روز نهم فروردین، با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، استاندارگیلان، نماینده مردم شهرستان لنگرود؛مسئولین شهرستانی و استانی و حضور پرشور مردم شهرستان لنگرود و استان در مسجد جامع شهرستان لنگرود برگزار شد.

سردار نقدی: شهید املاکی اسطوره دوران است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران سخنران ویژه این مراسم، شهید املاکی را اسطوره دوران معرفی نمود و گفت : شهید املاکی شخصی است که در بمباران شیمیایی ماسک خود را درآورده و آن را به بسیجی همرزم خود می‌دهد .هرچند هر دو  شهید شدند ولی آن چیزی که برای ما به یادگار ماند رشادت و قهرمانی سردار املاکی است.

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود : شهید املاکی دست پرورده مکتب حضرت عباس است و همچون حضرت عباس که موقع عطش و کنار آب رودخانه، اب دست خود را ریخت و از آن ننوشید وی نیز در میدان جنگ ماسک خود را در زمان بمباران شیمیایی به یک بسیجی داد. من اگر جای متولیان آرامگاه شهید بودم زیارتنامه حضرت عباس را نصب میکردم تا همگان در آنجا زیارتنامه حضرت عباس را قرائت نمایند.

وی افزود: این مکتب عباس و ائمه اطهار است که شهید املاکی و املاکیان را پرورش داده است. انسان‌هایی را که امروز دشمنان اسلام و انقلاب از آنها می‌هراسند.

سردار نقدی: آموزه شهید املاکی نباید فراموش گردد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با بیان اين جمله که " آموزه های شهید املاکی و املاکی ها را نباید فراموش کرد"؛ اظهار داشت: دشمنان ما از بمب و موشک ما هراس ندارند. دشمنان اسلام و انقلاب از مردانی می‌هراسند که که از هیچ چیز نمی‌ترسند و فقط به لقاءالله می‌اندیشند.

سردار نقدی افزود: دشمنانی که ۴۴ سال با هر حیله و نیرنگی و با ابزارهای مختلف برای کشور ما دسیسه و حیله اندیشیده و و دائما در فکر براندازی نظام و انقلاب بوده اند، امروز شاهد آن هستیم که در گوشه و کنار خیابان و کوچه هایشان جنگ و درگیری و اعتراضات در حال رخ دادن است و این نشات گرفته از ایستادگی و هوشیاری مردم و نفوذ تفکر و اعتقادات شهیدان املاکی در دل ملت های آزادی خواه جهان بوده است.

سردارنقدی: نارضایتی مردم از اسلام و دین نیست/ مشکل اقتصاد کشور با اتکا به داشته های داخلی حل می‌گردد

وی در ادامه سخنانش بیان داشت: امروزه نارضایتی مردم از اسلام و دین نبوده بلکه از اوضاع اقتصادی است. اقتصادی که فکر میشد فقط با مذاکرات حل خواهد گردید ولی امروز بر همگان ثابت گردید که باید گوش به فرمان ولی فقیه بود و با اتکا به خود و داشته های خود از این مسیر عبور کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران به سرود سلام فرمانده که از شهر لنگرود برخواسته و جهانی شده است اشاره کرد و گفت: این سرود که با حضور نونهالان و کودکان سروده شده؛ نشانگر آینده روشن است. آینده حکومت عدل و ایمان و اسلام.