به گزارش پایگاه خبری آوای لیل از قزوین، بیرنوندی ضمن بازدید از مرکز ۱۲۲ شرکت آبفای استان قزوین در جلسه میدانی که در همین محل و با حضور قائم مقام شرکت، معاون مالی و پشتیبانی، معاون منابع انسانی و تحقیقات و معاون خدمات مشترکین و درآمد برگزار شد، گفت: ارتباطات رسانه ای و به ویژه فضای مجازی و کارکردهای آن باعث شده تا کلیه فعالیت ها انعکاس جهانی داشته باشد و لذا لازم است در انجام وظایف و ارائه خدمات نهایت دقت را داشته باشیم.
وی از روابط عمومی به عنوان بازوی تصمیم ساز مدیریت نام برد و افزود: اهمیت اطلاع رسانی شفاف و سریع به گونه ای است که روابط عمومی باید در صحنه ها زودتر از سایر واحدها حضور فیزیکی داشته و به ثبت و انتشار اخبار و تصاویر مربوط به آن بپردازد و خدمات غیرحضوری شرکت را که در قالب نرم افزار موبایلی یارآب طراحی شده برای مشترکین معرفی نماید.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در خصوص عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان نیز ابراز رضایت کرد و این دفتر را خط مقدم مقابله با حوادث و در ادامه ارائه خدمات به مشترکین خواند.
وی در پایان با اشاره با تابستان پیش رو که با افزایش مصارف و کمبود احتمالی آب همراه است، خدمات سامانه ۱۲۲ را همچون سال های پیشین در تنویر افکار عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردمی برای مدیریت مصرف ضروری دانست.